keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Maailmalla on minulle yllätys

Kaikki ei ole mennyt aivan putkeen. En ole päässyt mihinkään hakemistani kouluista, joten jatkan syksyllä opintoja Vaasassa. Ajattelin, että tiedän mitä ihanaa tuleva lukuvuosi tuo tullessaan. Nyt? Odotan mitä vielä ihanampaa on tulossa.

Ehkä mä oon täydellinen optimisti, mutta jotenkin mä oon alkanut uskoa, että koen pettymyksiä, koska asiat voisivat mennä vielä paremmin kuin olen kuvitellut. Jos nyt kaikki ei mene suunnitelman mukaan, se tarkoittaa, että on olemassa vielä parempi suunnitelma. Maailmalla on joku ihana yllätys takataskussa, ja sen takia mä en ole siinä tilanteessa, jossa kuvittelin olevani.

Nyt mä vaan odotan. Teen - tietenkin - ja odotan.

Meidän lavasteetkin on rakkautta täynnä.


Itse asiassa yksi mahtava asia on jo tapahtunut. Se... no, en paljastakaan vielä. "Keskeneräistä työtä" ja sitä rataa. Tämä uusi projekti ei sinänsä ole salaisuus, mutta pidän teitä silti hetkisen jännityksessä, jos joku tuttu ei ole jo salapoliisin lailla työskennellen selvittänyt mistä on kyse. Lupaan antaa lisätietoja ihan pian! Olen tästä jutusta kuitenkin superinnoissani, enkä vähiten sen takia, että sillä on mahdollisesti vaikutusta koko Suomen harrastajateatterikenttään. Näin nöyrästi sanottuna.

Pikapäivitys teatteriarjesta: Kesäteatterilla menee hyvin. Eilen satoi vettä ja lavan nurmikolla oli tajuttoman liukasta ja kuraista. Saa nähdä tuleeko tänään samanlainen keli. Yleisö ja näytelmä ovat onneksi iloisia, vaikka sataisi kuin saavista kaatamalla!

Kaikkea hyvää,
Aino.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti